Galway Kinnell | Χαμένες αγάπες

L’Oiseau d’Or (2026), painting by Picrate | Art Majeur


Χαμένες αγάπες


   Ι

     Πάνω σε στάχτες παλαιών ηφαιστείων
     Ξαπλώνω ψήνοντας
     την θανατόρροπη σάρκα στον ήλιο.

     Ακούω
     μια πόρτα, μακριά,
     να χτυπάει στον άνεμο:

     Οδός Μόουλ. Quai-aux-Fleurs. Françoise.
     Γκρέτα. «Μετά το Γεύμα» του Μπάι Τζουγί.
     «Το Ηλιοτρόπιο» του Μπλέικ.


   2
     Κι όμως μπορώ να χαίρομαι
     που όλα αλλάζουν, που
     πάμε από ζωή
     σε ζωή,

     και μπαίνουμε στον εαυτό μας
     τρέμοντας
     σαν τον γυρίνο, που φτάνει η ώρα του, κατρακυλώντας προς τη λάσπη.



[μετάφραση: Μαρία Θοεφιλάκου]
πηγή πρωτότυπου: Poets.org



Lost Loves


   I
     On ashes of old volcanoes
     I lie baking
     the deathward flesh in the sun.

     I can hear
     a door, far away,
     banging in the wind:

     Mole Street. Quai-aux-Fleurs. Françoise.
     Greta. “After Lunch” by Po Chu-I.
     “The Sunflower” by Blake.

   2
     And yet I can rejoice
     that everything changes, that
     we go from life
     into life,

     and enter ourselves
     quaking
     like the tadpole, its time come, tumbling toward the slime.




Γκάλγουεϊ Κίνελ
1927 –2014




Σχόλια