Ευαγγελία Τάτση | Ιατρείο πόνου




Ιατρείο πόνου

Κάποια στο εσωτερικό του αυτιού μου, ψιθυρίζει
–Δεν μπορεί πια να γίνει τίποτα.
Κι εγώ να μην ξέρω
ποια είναι αυτή που ανοιγοκλείνει τα φτερά της
αυτή που τρεμοπαίζει τις βλεφαρίδες της.
Ποια ξεψυχά εκεί;
Μοιάζει με πεταλούδα που το σκασε απ' το στομάχι μου
και εγκλωβίστηκε στο βάθος του κοχλία
στου μυαλού το λαβύρινθο
μοιάζει με σκέψη.
Αν είσαι σκέψη , πεταλούδα μου
πως θα σκεφτώ εγώ
λέξεις παρηγορητικές
γι' αυτό το τέλος;
[Ο κόσμος είναι μαλακό ψωμί.
Δεν μπορεί να σπάσει
μπορεί μόνο να φαγωθεί.
Μπορεί και να τρίψει σε ψίχουλα
να τα τσιμπολογούν τα πουλιά
να τα τσιμπολογούν τα ψάρια.
Ο κόσμος είναι μαλακό ψωμί
όχι καθρέφτης για να σπάσει
Πεταλούδα μου]




Ευαγγελία Τάτση


Η Ευαγγελία Τάτση γεννήθηκε το 1967 στο Περιστέρι. Σπούδασε στο τμήμα Χημείας του Πανεπιστήμιου Πατρών. Εργάζεται σε φαρμακευτική εταιρεία στο τμήμα ιατρικής ενημέρωσης. Η πρώτη της ποιητική συλλογή ακακίες στη σαβάνα (εκδόσεις Βακχικόν 2020) συμπεριλήφθηκε στη βραχεία λίστα για το Bραβείο Γιάννης Βαρβέρης 2021. Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί σε ποιητικές ανθολογίες και λογοτεχνικά ιστολόγια. H δεύτερη ποιητική της συλλογή έχει τίτλο Φυτά εσωτερικού χώρου.


Σχόλια