Denver Butson | Τι φορούσε εκείνη

 

The Best of LensCulture: Volume 1

Τι φορούσε  εκείνη

αυτό είναι το φόρεμα αυτοκτονίας μου

του είπε εκείνη
Το φοράω τις μέρες
που φοβάμαι
ότι ίσως αυτοκτονήσω
αν δεν το βάλω

το φοράς 
κάθε μέρα αφότου γνωριστήκαμε
 είπε αυτός

κι αυτά είναι τα γάντια εμπρησμού μου

για να μη βάλεις φωτιά σε κάτι;

ρώτησε αυτός

ακριβώς

και αυτό είναι το κραγιόν τρομοκρατίας μου
το αϊλάινερ επίθεσης και βιαιοπραγίας μου
οι μπότες μου ένοπλης ληστείας

Θα 'θελα να σε ξεντύσω
 είπε αυτός
αλλά αυτό θα μ' έκανε συνένοχο; 

και σήμερα
 είπε εκείνη φοράω
τα εσώρουχα απιστίας μου
οπότε μη σου μπαίνουνε ιδέες

κι έβαλε το καπέλο της του νευρικού κλονισμού
και βγήκε από την πόρτα



μετάφραση: Μαρία Θεοφιλάκου
πηγή: Willow Springs MagazineEastern Washington University

What She Was Wearing 

this is my suicide dress

she told him
I only wear it on days
when I'm afraid
I might kill myself
if I don't wear it

you've been wearing it
every day since we met
 he said

and these are my arson gloves

so you don't set fire to something?

he asked

exactly

and this is my terrorism lipstick
my assault and battery eyeliner
my armed robbery boots

I'd like to undress you
 he said
but would that make me an accomplice?

and today
 she said I'm wearing
my infidelity underwear
so don't get any ideas

and she put on her nervous breakdown hat
and walked out the door





Denver Butson
γεν. 1965


Σχόλια