Ευαγγελία Τάτση | Εγώ και το κήτος

René Magritte - Le grand air
 

Εγώ και το κήτος

Είμαι η απόφαση
δεν είμαι η απόφαση.
Είμαι στο στόμα του κήτους
στο άφωνο στόμα του
δεν είμαι ο προφήτης.
 
Είμαι η χορδή που δεν βγάζει φθόγγους
η χορδή που αθόρυβα πάλλεται.
Η χορδή ψάρι.
Είμαι το ψάρι
με το αγκίστρι στο στόμα.
Είναι ζεστά τα νερά στο στόμα του.
 
Είμαι η απόφαση.
Δεν είμαι η απόφαση
Είναι κάτι άλλο μετά.
Μια τριτοπρόσωπη αφήγηση.


Ευαγγελία Τάτση




Η Ευαγγελία Τάτση γεννήθηκε το 1967 στο Περιστέρι. Σπούδασε στο τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών. Εργάζεται σε φαρμακευτική εταιρεία στο τμήμα ιατρικής ενημέρωσης. Η πρώτη της ποιητική συλλογή ακακίες στη σαβάνα (εκδ. Βακχικόν 2020) συμπεριλήφθηκε στη βραχεία λίστα για το βραβείο Γιάννης Βαρβέρης 2021. Τα Φυτά εσωτερικού χώρου είναι η δεύτερη ποιητική της συλλογή, που εκδόθηκε το 2022.

Προηγούμενες δημοσιεύσεις ποιημάτων της Ευαγγελίας Τάτση στο Τρένο:
https://trenopoiisis.blogspot.com/search?q=ευαγγελία+τάτση




Σχόλια