λίγο πριν το σφύριγμα αναχώρησης: Δημήτρης Γκιούλος (3 ποιήματα)


photo link



  1) 

Το μπλε ποιητή
για ένα κορίτσι
όλο
το ξοδεύω. 

 

photo link

  2) 

15αύγουστος στην πόλη
και σήκωσα το πεσμένο ακουστικό
από ένα καρτοτηλέφωνο.
Δε λέω πως έτσι θ' αλλάξει
κάποιου η ζωή.
Μονάχα λέω
πως και το κινητό μου
όταν δεν καλείς
15αύγουστος στην πόλη
γίνομαι. 

  

photo link

  3) 

Κατάσταση εξαίρεσης
Θέλω η ζωή μου να μοιάζει
με τετράτροχη απόδραση
σκηνοθετημένη απ' τον Γκοντάρ.
Θέλω όταν συνοδηγός θα 'μαι
ν' απλώνω τα πόδια μου έξω απ' το παράθυρο
κι αυτό να μην μου στοιχίζει.
Θέλω ένα κορίτσι-πιστόλι
κι ένα χάπι εντ
σαν κι αυτά του Χόλιγουντ.
Θέλω να ζω μια μόνιμη
κατάσταση εξαίρεσης
χωρίς να μετράω μέρες για την επόμενη αργία.
Θέλω ποτέ να μην σταματήσεις
ν' αλαφραίνεις τη ζωή
με τις λέξεις σου.
Οι δικές μου, μετρημένες είναι. 

 

  Δημήτρης Γκιούλος 
  











________________________________________

Γεννήθηκε το καλοκαίρι του Όργουελ, πρόωρα. Μεγάλωσε στην Άμφισσα και ζει στην Πάτρα όπου και δεν τελείωσε το μαθηματικό. Σπούδασε μετάφραση, έχει γράψει 3 βιβλία μονάχος {εκδόσεις Χαραμάδα}, ενώ κυκλοφόρησε ο ποιητικός του διάλογος Αντάρτικο² (εκδόσεις Κουρσάλ, Δεκέμβρης 2016), με τον Κωνσταντίνο Παπαπρίλη-Πανάτσα. Θα τον βρείτε στο ΤΕΦΛΟΝ, στο yris.gr και αλλού. Δηλώνει προλετάριος του 21ου αιώνα.
 

Σχόλια