Αλέξης Τραϊανός | Δεν έχω ήλιο να σε κρατήσω

photo by Martine Franck - Madrid, Plaza Mayor (Magnum Photos)

Η πτήση σου αντιλάλησε μέσα σ' όλες τις φλέβες                  
Γ. ΘΕΜΕΛΗΣ                   

Δεν έχω ήλιο να σε κρατήσω


Δεν έχω ήλιο να σε κρατήσω
Φόρεμα να σε ντύσω

Μένει μόνο ο ύπνος μου να σε δέχεται
Στις μυστικές του κρύπτες
Στις ανεκπλήρωτες διαθέσεις του
Να σε μαζεύει λίγο λίγο
Σταγόνα σταγόνα μέσα στις φούχτες μου
Τόσο θρυμματισμένα τόσο επώδυνα
Σαν ένα καθρέφτη ραγίζοντας στο πρόσωπό μου

Έτσι ράγισες έτσι νυχτώνεις
Σβήνοντας έναν ένα όλα τα φώτα
Να γίνει η μεγάλη σιωπή
Να γίνει η μεγάλη στέρηση
Τίμημα της πολλής αγάπης
Τίμημα της πολλής στοργής


*από την ενότητα ΥΔΡΙΑ
ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΜΕΡΕΣ (1973)
πηγή: ΦΥΛΑΚΑΣ ΕΡΕΙΠΙΩΝ, Τα ποιήματα
Εκδόσεις Πλέθρον 1991


   Αλέξης Τραϊανός
    1944-1980 



Σχόλια